субота, 04. фебруар 2017.

Draga mama!

Danas je tvoj 61. rođendan. Na ovaj dan rodila se jedna divna duša koja je kasnije postala moja majka. Danas ti želim reći veliko HVALA!
Hvala ti na ljubavi koju si mi nesebično davala, što si brinula o meni kada sam bila bolesna, kada sam bila tužna. 
Hvala što si me razumela i kada ja nisam razumela samu sebe. 
Hvala što si bila jaka kada sam ja bila slaba, što si me naučila pravim vrednostima u životu.
Hvala što si me naučila iskrenosti, saosećanju, dobroti, istrajnosti, odgovornosti. 
Hvala što si bila stroga kada je to trebalo iako tada to nisam razumela. 
Hvala ti što si bila uz mene kada sam održavala prvu trudnoću, kada su se tvoji unuci rodili, kada sam bila na raskrsnici života. Uvek si bila tu da me razumeš i podržiš.
Hvala što si uvek tu za mene, moju porodicu. 
Hvala što me uvek saslušaš i nikad ne insistiraš da uradim po tvome. 
Hvala što si mi svojim primerom pokazala kako se ne odustaje na prvoj prepreci u životu. 
Hvala što si uvek iskrena. 


Ti nikada nisi bila osoba koja previše grli i ljubi ali su tvoji zagrljaji i poljubci bili neverovatno topli. Ponekad nisi ni morala da me zagrliš, iz tvog pogleda i postupaka je izvirala ljubav.
Ti si mi i majka i najbolji prijatelj. Moji prijatelji su se uvek divili našem odnosu jer smo nas dve uvek išle zajedno u kupovinu, na kafu...imale smo poseban odnos. I dan danas je tako. 
Draga mama,hvala ti još jednom od srca što si baš takva kakva jesi jer baš takva si savršena!

Srećan ti rođendan i da mi poživiš još duuuuugo!

Voli te tvoja Tijana!