четвртак, 01. јун 2017.

Meditacija, moje prirodno stanje

Radeći na sebi otkrila sam mnoge tehnike koje dovode do rezultata i koje mi naravno pri tome i prijaju. Jedna od tih tehnika je i meditacija. U početku je za mene meditacija bila nešto mistično, nešto što rade drugi ali ne i ja. Ja mogu samo da žmurim i verujem da "kao" meditiram ali to nije to. Nisam se odvojila od zemlje, znači ne meditiram. Ha, ha, ha...koja zabluda. Naravno što sam je više praktikovala ona je sve više počela da mi prija, sve sam više uspevala da kontrolišem misli i budem upućena na svoje unutrašnje biće, na ono što jesam, da budem tu ovde i sada. To i jeste poenta meditacije. Mnogo sam slušala i čitala o tome i stekla jasan uvid šta je ustvari meditacija. Dok je molitva naš razgovor sa Bogom, u meditaciji mi čujemo Boga kroz svoje srce. Shvatila sam da ne moram uvek biti bez misli jer je našem umu najnormalnije da stalno radi. Nemamo prekidač da ugasimo um i budemo u stanju bez misli. Poenta je primetiti misao i pustiti je da prođe a ne uplitati se u analizu. Suština meditacije je biti u sadašnjem trenutku, biti prisutan, duhom i telom. Ne moramo nužno i levitirati.

Meditacija je naše najprirodnije stanje. Nedavno sam čitala o meditaciji kao delu sekte i zavere, kako nam truje mozak i još mnogo drugih gluposti. To može pisati samo neko ko nema pojma o čemu piše niti je iskusio blagodeti meditacije. Sekte su jedno i treba ih se kloniti. Sve što nas navodi na sumnju, opasnost, traži odricanja ili žrtvovanja možete lako prepoznati. U meditaciji toga nema. Ako vas neko uverava da morate raditi bilo šta što vam ne prija, nemojte raditi. U meditaciji nema prisile. Nema drugih. Tu ste samo vi i vaše nefizičko biće. Vaše unutrašnje JA. Ne plašite se svog nefizičkog. U vašoj samoj suštini leži ljubav a zar je ljubav loša? Zar je se treba plašiti? Može li vam nauditi? Samo se to zapitajte. 



Uvek se rukovodim zdravim razumom, otvorena sam za sve mogućnosti i nisam isključiva. Uvek govorim iz iskustva i zato svima od srca preporučujem meditaciju. Meditacija će vam pomoći sa umirite svoje biće, dovedete ga u stanje mira i spoznaje. Pomoći će vam da upoznate sebe.
Samo 5 minuta dnevno će učiniti veliki korak. Verujte mi. Svako može toliko vremena naći za sebe. Probajte i uverite se. 

Meditacija je jedna od tehnika koja mi je život promenila. Jedna od najjačih pokretača mog unutrašnjeg bića, moje istinske prirode. Želja mi je da u svoj život uvedem i Yogu ali kako za sve postoji pravo vreme, tako će doći i vreme za to. 

Na mom YT kanalu ima nekoliko mojih vođenih meditacija a ima i bezbroj drugih. Pronađite šta vam prija. Nekome prija meditacija u tišini, a nekome vođena. Često meditiram samo uz neku divnu opuštajuću melodiju. Uživajte i pronađite sebe. :)

PS. Javite utiske :)



Voli vas Tijana!