понедељак, 17. јул 2017.

Očekivanja

Nedavno sam osetila potrebu da poklonim nekolicini ljudi besplatan Reiki tretman. Moja duša je to želela i to sam i uradila. Želela sam da ljudi osete tu energiju, tu svetlost i mir nakon tretmana. Pre i nakon tretmana sam ih upoznala sa Reiki energijom, kako funkcioniše i koji su njeni benefiti. Ono sa čime sam se u razgovoru sa njima susrela su velika očekivanja Dobar deo njih je očekivao čuda nakon jednog tretmana. Očekivali su da ih ja izlečim, da im se promeni situacija u porodici, na poslu...Tada sam shvatila koliko nas naša očekivanja u svim sferama života koče i ograničavaju. U konkretnom slučaju, ja nisam držala magični štapić u rukama. Ja sam samo provodnik ove predivne životne energije. Ja je kroz svoj kanal šaljem onima kojima je potrebno uz puno poverenje da će ona naći put do onog dela čoveka koji je potrebno isceliti, energizovati, balansirati. I uvek radi. Ne očekujem čuda ali verujem u njih. To savetujem i ljude koji mi obrate i zatraže tretman. Reiki je inteligentna energija koja tačno zna gde treba da ide i šta da radi. To je ljubav koja nas ispunjava celim bićem i ja joj se uvek s velikim poverenjem prepuštam. Ali svesna sam i toga da niko, pa ni Reiki, ne može raditi umesto mene. On nam može biti pokretač, motivator, neko ko nam otvara vrata spoznaje i mogućnosti, ko nas diže kada padnemo, ošamari kada je to potrebno, ali uvek za naše najveće dobro. 

Shvatajući ovo došla sam do zaključka da nas zaista naša velika očekivanja koče. Kada god nešto želimo, umesto da budemo na visokoj vibraciji i verujemo da će se želja ostvariti, mi se mučimo iščekujući ishod. A kada se ne dogodi onako kako smo želeli ili se čak nikako ne dogodi, krivimo  zlu sudbinu, ostatak sveta ili čak i sami sebe. Opustite se. Na niskoj vibraciji i sa velikim očekivanjima ništa nećemo dobiti. Zašto? Zato što kada očukujemo mi vibriramo da to nemamo i tada nam Univerzum potvrđuje našu istinu. Nemamo veru. Mnogi se pitaju šta ako se prepuste, veruju, ne očekuju a ne ispuni se želja. Pa šta? To je znak ili da vam zaista to nije bilo ni potrebno ili da Univerum sprema nešto bolje za vas. Uvek je važno samo da iskreno verujete i prepustite se. Kada iskreno verujete da vam u život sve dolazi za najveće dobro tada se zaista čuda događaju. Kada krenete svesno da kreirate, da radite na sebi, da birate svoje misli, da razgovarate emocijama sa svojim nefizičkim, tada svetlost ulazi na velika vrata u vaš život. Širite ljubav, širite valove radosti i ogromnu količinu vere. Reiki je tu da pomogne ali nikako da zameni našu moć i ogovornost za sopstvene postupke. 



Ne budite bahati, ne letite visoko, ne držite se grčevito za samo jedan put. Ne težite da budete iznad drugih, budite drugima ruka spasa. Budite prijatelj. Pustite se i plovite rekom života. Na tom putu zahvalite na svakoj situaciji koja vam je srce ispunila ljubavlju ali i na onoj koja vas je dobro uzdrmala i naterala vas da spoznate da ste na pogrešnom putu. Zahvalite na svim ljudima koji su s razlogom ušli u vaš život. Budite svesni sebe i svoje okoline. Budite svesni da ste moćni, da ste svetlo koje traži da bude rašireno na ceo svet.

Budite mir!